Összes oldalmegjelenítés

2011. május 16., hétfő

Wolf Kati régen, és most


Wolf Kati 1981-ben énekelte ezt a dalt, az én nagy örömömre is.
Mindig lestem a zenés műsorokat,ami abban az időben meglehetősen kevés volt, hátha meghallom a dalt.
Akkoriban is sokan ismerték,, hallgatták,de mostanában többen kattintanak rá biztosan, mint az előző időkben.Amikor  a gyerekeim kicsik voltak, és néztük a Vuk című mesét akkor még csak kazettáról játszottam nekik le ezt a dalt .Amikor  mostanában újra meghallottam a nevét, eszembe jutott dal és megmutattam a lányomnak is ezt a felvételt.De ez még az elején volt, akkor még nem tudtuk, hogy ilyen sikere lesz.

Most pedig a fél világ számára, ezeket ...
,





3 megjegyzés:

  1. Tök jó kis összeállítás!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Akkor még ő volt az egyik kedvenc, a gyerekek között, a másik meg Ullmann Mónika a Moncsicsi című dalával.Szinte fújta mindenki.Nemcsak a legkisebbek.

    VálaszTörlés