Összes oldalmegjelenítés

2011. május 18., szerda

Ötletek kezdőknek, és haladóknak

A minap ahogy sorban álltam a pénztárnál, egy érdekes beszélgetést hallottam.Már megint drágább lett a tisztítószer ,panaszkodott az egyik asszony.Én sose használom azt.Mondta a másik.Használj ecetet! hangzott az okos tanács.Mit? Ecetet! A mosógépbe tegyél egy, másfél liter 20%-os ecetet,Indíts el egy 60 fokos programot, és hagyd végig menni,csodákat művel!Vízkő, lerakódás, penész, minden letisztul.Gyönyörű lesz a géped!mivel erről már régebben,mástól is hallottam,elhatároztam, hogy ezt én is kipróbálom, mert már nagyon ráférne az enyémre is egy kis (nagy)takarítás.Az erdmény:szép fényes lett a dob,csak úgy ragyogott,eltünt a lerakódott mosószermaradék,öblítő maradvány. Egy tiszta ruhával jól áttörölgettem.Most nagyon szép.
Ezen nekibuzdulva, gyorsan utánanéztem, még mennyi mindenre jó az ecet.Meglepő eredményre jutottam.Íme néhány ötlet, és tanács amit találtam
Egy pohárnyi ecetes víz, a torokban megszünteti az égető, kaparó, viszkető érzést; csillapítja a köhögést és a gyomorba jutva elpusztitja az ételekben található mikróbákat
Javítja a láb vérkeringését:
Kűlsőleg alkalmazva, vízzel hígítva az ecet javítja a láb vérkeringését; enyhíti a végtagfájdalmakat, az égés tüneteit; felpuhítja a bőrkeményedést és a tyúkszemet
Ecetes tisztítószer készítés 
2 evőkanál szódabikabónához 2 evőkanál ecetet kell adni és fel kell önteni 2 bögre vízzel, majd permetezőfejes flakonba rakod és már használhatod is!
Írts vízkövet ecettel!
Nagyon jó zsíroldó és fertőtlenítő hatása van a mosogatószerben.Öntsd át az új mosogatószer tartalmának a felét a régi flakonba, önts bele kb. egy ujjnyi ecetet, és ezt jól rázd össze.
Ecet a szúnyogok ellen:
Távol tarthatjuk a szúnyogokat és a méheket, ha a bőrünket ecettel dörzsöljük be. A darázscsípés,szúnyogcsípés sem dagad fel és nem viszket, ha ecettel ecseteljük. Mivel az ecet hűsít és fertőtlenít, a csípés nem dagad fel és viszkető érzés is alábbhagy. Erre a célra tegyünk egy kevés ecetet egy vattapamacsra,  és ismételten kenjük be vele a csípést.Ezt a csípés dolgot én is ismertem, és tényleg jobb mindegyik csipésre való szertől, olcsó és legtöbbször kéznél van. A gyerekenél sokszor használtam.Jó alaposan be kell vele kenni a csípés helyét, lehet, hogy röhej, de ha olyan helyre mentünk ahol lehet valami csípés veszély, kisüvegbe vittem ecetet.Ami a végén jól is jött, mert egy darázs megcsípte a lányomat.

4 megjegyzés:

  1. Tök jó. Ezekután lehet én is viszek magammal ecetet.:-)

    VálaszTörlés
  2. Én a macskakarmolást is azzal fertőtlenítettem valamikor.Vagy amikor egy idegen macska jól megharapta az Anitát.Még azt is elfelejtettem, hogy régen, a haj öblítését is ecetes vizzel végezték.Ez fertzőtlenített,szép fényessé varázsolta a hajat,és tán még, a hívatlan élősködőktől is megvédte a használóját.

    VálaszTörlés
  3. Tudod: az én csodaszereim sebekre, csípésekre, karmolásokra, harapásokra, égésre és miegymásra a SVÉDCSEPP és a KÖRÖMVIRÁG KRÉM.Ezt nálunk már a gyerekek is fújják...:-)

    VálaszTörlés
  4. Csak az drágább mint az ecet,és ráadásul nem is található meg minden háztartásban.Ecet meg azért csak akad.Köröm virág az tényleg jó régebben készítettem is, a kertemben termett virágokból.Mondjuk svédcseppet is lehetne csak az már jóval macerásabb:)

    VálaszTörlés